- Home
- Geschenken
- Glazen objecten
- Living
- < Terug > Membership FAQ
Membership FAQ
Veelgestelde vragen
Artihove Membership
1. ARTIHOVE MEMBER WORDENHoe word ik Artihove Member?
U kunt zich aanmelden als Artihove Member door het invullen van de kaart aan de balie in onze showroom, in het boekje dat u bij een sculptuur ontvangt of via de website van Artihove.U kunt zich aanmelden als Artihove Member via de website www.artihove.nl , in de showroom of Vervolgens ontvangt u als bevestiging een welkomstgeschenk thuis gestuurd.
Welke voordelen haal ik uit mijn Artihove Membership?
Door Member te worden kunt u per kwartaal genieten van nieuwe acties.
Een combinatie van een Member activiteit, een externe korting op vertoon van
uw pas en een product voor een Member prijs zorgt voor een divers aanbod.
Wanneer er sprake is van nieuws, ontwikkelingen of een assortimentswissel,
ontvangt u een Artihove mailing. Hierdoor heeft u altijd de meest recente
informatie in handen.
Hoeveel personen kunnen er Artihove Member worden?
Particulier kan er één persoon per adres Artihove Member worden.
Bij zakelijke relaties is de member degene die bekend staat als contactpersoon
bij Artihove.
2. DE ACTIES
Wat zijn de acties binnen het Artihove Membership?
De member activiteit en de externe korting zullen gericht zijn op kunst, cultuur
en maatschappelijk welzijn. De speciale memberprijs op een product zal altijd
gericht zijn op een product uit het assortiment van Artihove.
Hoe vaak wisselen de acties?
Per kwartaal wisselt het assortiment aan acties.
Hoeveel personen mogen gebruik maken van mijn externe korting?
De houder van de pas mag met het eigen gezin gebruik maken van de korting.
Hoe vaak kan ik gebruik maken van mijn Member korting?
Op vertoon van de pas kan u gedurende het geldige kwartaal van de korting
hier eindeloos gebruik van maken.
3. OVERIG
Ik heb een leuk idee voor het Artihove Membership en/of de acties per kwartaal.
Als u een goed idee heeft voor ons bijzondere assortiment horen wij dit uiteraard
graag van u!
Ik wil niet deelnemen aan het Membership programma.
Uiteraard bent u niets verplicht, indien u geen Artihove Member wenst te zijn
kunt u dit telefonisch of per mail doorgeven aan een van onze medewerkers
via telefoon: 010-5296060 of per mail:
sales@artihove.nl o.v.v. Artihove Membership.Contact / Informatie
Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie?
Kom gerust langs in de showroom of neem telefonisch
contact met ons op.
U dient een geldig emailadres in te vullenSchrijf u in voor de nieuwsbrief
OVER ARTIHOVE
- Bel 010-5296060
- sales@artihove.nl
- FAQ
- Verzending en betaling
- Retourneren & ruilen
- Hoeksekade 162
- 2661 JL Bergschenhoek