- Home
- Geschenken
- Glazen objecten
- Living
- < Terug > Veelgestelde Vragen
Veelgestelde Vragen
Een vraag stellen?Verplicht in te vullen velden zijn aangegeven met een *.
Alle velden invullen A.U.B.
1 Waar is jullie showroom?Onze showroom is gevestigd op onderstaand adres:
Hoeksekade 162
2661 JL Bergschenhoek
T. 010-529 60 602 Wat zijn jullie openingstijden?
Artihove (showroom en beeldentuin) is geopend van:
Maandag: 12:00 tot 17:00 uur Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:00 uur Zaterdag: 10:00 tot 17:00 uur Zondag: -
Ons kantoor kunt u bereiken van:Maandag t/m vrijdag
op T. 010-529606008:30 tot 17:00 uur 3 Is alles wat in de showroom te zien is ook gelijk aan te schaffen?
Wij hebben een groot aantal artikelen standaard op voorraad, maar niet alles uit onze showroom.
Onze verkopers in de showroom kunnen u hier meer informatie over geven.
Terug naar top
4 Is alles wat op de website te zien is ook op voorraad?
Van de artikelen die in onze webshop staan, staat per artikel aangegeven of het voorradig is.
Deze voorraden zijn van toepassing op webbestellingen van Artihove. Heeft u vragen over de voorraad in onze
showroom of grote aantallen? Neem contact op met een van onze medewerkers.5 Is alles wat op de website staat ook in de showroom te zien?
Alle artikelen op de website zijn ook te bezichtigen in onze showroom. Tevens bevat de
Terug naar top
showroom een uitgebreide collectie die alleen daar te bezichtigen is.6. Hoe kan ik bestellen?
U kunt bestellen via de webshop van Artihove. Als u een artikel gevonden heeft dat u wilt bestellen,
Terug naar top
plaatst u dit in de winkelmand door op de rode knop 'Plaats in winkelmand' te klikken. Via de zoekfunctie
linksboven kunt u ook artikelen opzoeken die u in onze brochure gezien heeft, door het artikelnummer in te typen.
Als u een of meerdere artikelen in de winkelmand geplaatst heeft, ziet u in de winkelmand een overzicht van alle artikelen.
U kunt nu verder gaan met het naar wens personaliseren van de artikelen, bijvoorbeeld met een gravering of tekstplaatje
(indien mogelijk voor het gekozen artikel). Dit doet u door op 'volgende stap' te klikken. Let erop dat u in stap 1 alvast
een eventuele cadeaubon of kortingscode invoert.
Daarna voert u uw factuur- en adresgegevens in. Hier kunt u kiezen om als gast te bestellen (zonder een account aan te maken)
of om direct een Artihove account aan te maken.
Met een Artihove account kunt u snel en gemakkelijk al uw online bestellingen doen. U kunt ook bestellingen plaatsen
zonder een account aan te maken. Dit doet u door te kiezen voor "bestellen als gast".
Als u al een Artihove account heeft, log dan eerst in.
Door uw bestelling in onze webshop te plaatsen kunnen wij uw bestelling
geautomatiseerd en snel verwerken. Bovendien bieden wij u vanaf € 50,-
orderwaarde een gratis verzending aan binnen Nederland. Voor bestellingen
die per mail of telefonisch aangevraagd worden, berekenen wij extra handling-
en verzendkosten van minimaal € 8,50.7 Wat is het verschil tussen als gast bestellen en een account aanmaken?
Met een Artihove account kunt u snel en gemakkelijk al uw online bestellingen doen.
Terug naar top
U kunt ook bestellingen plaatsen zonder een account aan te maken. Dit doet u door te kiezen
voor "bestellen als gast".
Als u bestelt als gast, wordt er geen account voor u aangemaakt. Uw factuur- en adresgegevens
worden dan niet bewaard. Als u een volgende keer een bestelling wilt plaatsen, zal u deze gegevens
opnieuw moeten invoeren.
Als u bij uw eerste bestelling kiest voor 'Account aanmaken' worden uw gegevens bewaard.
U kunt daardoor een volgende keer makkelijker en sneller bestellen. U ontvangt een email
met uw account gegevens na aanmelding.
Als u al een Artihove account heeft, log dan eerst in alvorens uw bestelling te plaatsen.8 Wat is de levertijd van artikelen die ik via internet bestel?
Onze levertijd voor voorraadartikelen is 1-3 werkdagen. Voor speciale bestellingen,
Terug naar top
zoals artikelen met een gravering, is de levertijd langer. Informeer gerust via sales@artihove.nl
wij koppelen de desbetreffende levertijd aan u terug.9 Kan ik een artikel ook sneller in huis hebben?
U kunt als u dat wenst de artikelen (mits op voorraad) sneller in huis hebben dan de normale levertijd.
Terug naar top
Neemt u hiervoor telefonisch contact op met onze afdeling sales via 010-529606010 Kan ik artikelen ook afhalen in de showroom?
Ja dat kan. Het afhalen van bestellingen is wel altijd op afspraak. Zo weten wij zeker dat u niet
Terug naar top
teleurgesteld wordt en uw bestelling voor u klaar ligt. Afhalen van bestellingen kan tijdens de
openingstijden van onze showroom (zie hierboven).11 Wanneer kan ik de factuur verwachten?
De factuur wordt binnen een week na levering gemaild of per post verzonden.
12 Hoe worden de pakketten aangeleverd (omdoos, cadeaudoos)?
Onze sculpturen worden altijd verpakt in een cadeaudoos met beschermend schuimrubber.
Terug naar top
Die doos wordt weer verpakt in een omdoos. Artihove draagt er te allen tijde zorg voor dat uw
artikel onbeschadigd aankomt. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan, dan zorgen wij er
uiteraard voor dat dit correct wordt opgelost.13 Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?
Op de website hebben wij de volgende betaalmogelijkheden:
Terug naar top
• Ideal
• Paypal
• Creditcard
• Op rekening (alleen bedrijven)
In de showroom hebben wij de volgende betaalmogelijkheden:
• Contant
• Pin
• Creditcard
14 Kan ik mijn bestelling achteraf nog veranderen?Indien u kiest voor een standaard voorraadartikel zonder aanpassingen (zoals een gravering) is dit mogelijk.
Terug naar top
Uiteraard berekenen wij u dan wel de gemaakte kosten door. Wanneer wij uw bestelling aangepast hebben
op uw wensen (tekstplaatje, gravering, e.d.) gaat dit vaak niet. In dergelijke gevallen zullen wij voor u na
moeten gaan wat er nog mogelijk is.
15 Hoe kan ik een artikel retour sturen?Onderstaande tekst betreft niet het herroepingsrecht maar onze eigen niet goed/geld terug garantie.
U leest in de Algemene Voorwaarden meer over het herroepingsrecht.Artihove besteedt de grootste zorg aan de productie van haar assortiment. Wij staan voor de kwaliteit die wij
leveren en u mag van onze producten verwachten dat deze aan de daarvoor gestelde eisen voldoen.Mocht het artikel toch niet zijn wat u in gedachten had kunt u uw artikel binnen 14 dagen, mits onbeschadigd
en in originele verpakking, retourneren. U kunt uw artikel omruilen voor een ander artikel of wij kunnen het
aankoopbedrag voor u terugstorten op uw rekening.
Heeft u onverhoopt toch een klacht over onze producten hebben, dan mag u dit product aan ons retour
zenden. Na retourzending zal Artihove beoordelen of uw klacht te wijten valt aan een fabricagefout, of
dat dit het gevolg is van een oorzaak die niet aan de productie te wijten valt.
Op basis van onze beoordeling koppelen wij u terug of het product gerepareerd kan worden, of dat dit
vervangen dient te worden en of hier kosten aan verbonden zijn.
Hoe kan ik iets retour zenden?
Voor een snelle verwerking van uw aanvraag verzoeken wij u dit formulier te downloaden, uit te printen en
volledig in te vullen. Wanneer u dit formulier samen met uw pakbon aan ons opstuurt kunnen wij uw aanvraag
snel en efficiënt afhandelen.
Wat mag u van ons verwachten na het retour zenden van een product?
Na verzending van uw retourartikel zullen wij u binnen 14 dagen per mail informeren over de afhandeling van uw klacht.
16 Wat is de prijs van een persoonlijke tekst op een kaart?Voor een persoonlijke boodschap of logo op de kaart rekenen wij € 2,96 extra, inclusief 21% BTW (€ 2,45 excl. 21% BTW).
Terug naar top17 Hoeveel tekst past er op de persoonlijke kaart?
Op onze website staat per kaart aangegeven hoeveel tekst u er maximaal op kunt zetten.
Terug naar top
U kunt deze informatie bij het artikel van uw keuze terugvinden.18 Wat voor mogelijkheden van graveren zijn er?
Afhankelijk van het artikel bieden wij de volgende mogelijkheden van graveren aan:
• Gravering op tekstplaatje
• Gravering direct op de sokkel (graniet of perspex)
• Gravering direct op object (zoals glasobjecten of op zilver)19 Wat is de prijs van een gravering?
Een persoonlijke boodschap op een tekstplaatje, of middels gravering direct in het object kost € 15,30 extra (€ 12,50 excl. 21% BTW).
Gravering inclusief logo kost 21,18 extra (€ 17,50 excl. 21% BTW).
Terug naar top
20 Kan ik een logo laten graveren?
U kunt een logo laten graveren, mits het artikelsoort dit toelaat. Graveringen zijn mogelijk, afhankelijk van
het artikel, op een artikel zelf of op een tekstplaatje.
Het bestand dient aangeleverd te worden in een EPS-lijnbestand.21 Hoeveel tekst past er op een tekstplaatje?
Op onze website staat per tekstplaat aangegeven hoeveel tekst u er maximaal op kunt zetten.
U kunt deze informatie bij het artikel van uw keuze terugvinden.
Terug naar top22 Welke meubels vind ik in jullie collectie?
De Artihove Living collectie bestaat uit echt bijzondere meubels en woonaccessoires.
Terug naar top
Wij zijn continu op zoek naar speciale artikelen om onze collectie uit te breiden.
Wij ontwikkelen producten in eigen beheer, maar reizen ook naar bijvoorbeeld
Italië voor creatieve designstukken. De voorwaarde om een artikel aan onze collectie toe te voegen,
is dat het een echt speciaal product is. Onze collectie is dus de ene keer uitgebreider
dan de andere keer. Van sommige producten zullen er meerdere zijn
en van andere maar een enkel stuk. Houd onze website in de gaten voor de nieuwste items
of bezoek onze showroom in Bergschenhoek!23 Hoe kan ik bestellen?
Ook de meubels en woonaccessoires kunt u gewoon via de webshop
Terug naar top
van Artihove bestellen, zoals u gewend bent. Door uw bestelling in onze webshop
te plaatsen, kunnen wij uw bestelling geautomatiseerd en snel verwerken.
Voor bestellingen die per mail of telefonisch aangevraagd worden,
berekenen wij extra handling- en verzendkosten van minimaal €8,50.
U kunt natuurlijk ook naar de showroom komen om onze artikelen
in het echt te bekijken!24 Wat is de levertijd van de meubels?
Op de productpagina van het artikel, staat aangegeven of het artikel op voorraad is.
Terug naar top
Hier vindt u ook meer informatie over de levertermijn. Als het product op voorraad is,
zal een van onze medewerkers binnen drie werkdagen contact opnemen voor het maken
van een afspraak. Zo weet u zeker dat u thuis bent als het artikel geleverd wordt.25 Wat zijn de bezorgkosten?
Voor meubels hanteren wij een standaardtarief van €60,- per bestelling.
Terug naar top
Het gaat om alle grotere objecten, zoals tafels, stoelen en spiegels.
Overige artikelen van de Artihove Living collectie (vazen, schalen
en dergelijke) bezorgen wij tegen het normale tarief, namelijk voor bestellingen
tot €35,- een bezorgtarief van €8,-, voor bestellingen tussen de €35,-
en €75,- een tarief van €3,75 en gratis bezorging boven de €75,-.26 Kan ik meubels ook afhalen in de showroom?
Ja, dat kan. Het afhalen van bestellingen is wel altijd op afspraak.
Terug naar top
Zo weten wij zeker dat u niet teleurgesteld wordt en uw bestelling klaar is.
Afhalen van bestellingen kan tijdens de openingstijden van onze showroom (zie hierboven)..27 Kan ik een meubel retour sturen?
Onderstaande tekst betreft niet het herroepingsrecht, maar onze eigen niet goed/geld
Terug naar top
terug garantie. U leest in de Algemene Voorwaarden meer over het herroepingsrecht.
Artihove besteedt de grootste zorg aan de productie van haar assortiment.
Wij staan voor de kwaliteit die wij leveren en u mag van onze producten
verwachten dat deze aan de daarvoor gestelde eisen voldoen.
Mocht het artikel toch niet zijn wat u in gedachten had, kunt u uw artikel binnen 14 dagen,
mits onbeschadigd, retourneren. U kunt uw artikel omruilen voor een ander artikel
of wij kunnen het aankoopbedrag voor u terugstorten op uw rekening.
Hoe kan ik iets retour zenden?
Voor een snelle verwerking van uw aanvraag verzoeken wij u dit formulier te downloaden,
uit te printen en volledig in te vullen. Wanneer u u dit formulier samen met uw pakbon
aan ons opstuurt kunnen wij uw aanvraag snel en efficiënt afhandelen.
Wat mag u van ons verwachten na het retour zenden van een product?
Na verzending van uw retourartikel zullen wij u binnen 14 dagen per mail informeren
over de afhandeling van uw retourzending.28 Hoe zit het met de garantie op de Artihove meubels en Living artikelen?
Op al onze artikelen zit 1 jaar garantie. In dit jaar zorgen we ervoor dat eventuele problemen
kosteloos worden opgelost.
Binnen de garantietermijn dragen wij zorg voor herstel of omruiling van het defecte artikel,
aflevering van het ontbrekende onderdeel of, indien herstel of vervanging niet mogelijk is
wordt de aankoopprijs vergoed. Eventuele verzendkosten komen hierbij voor rekening van Artihove.
Aanvullend bieden wij 3 maanden garantie op reparaties.
Er kan geen aanspraak worden gemaakt op onze garantie indien er sprake is van:
- Beschadiging door opzet of door nalatigheid;
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- Normale slijtage;
- Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Bij een ongegronde klacht kunnen wij je nog steeds helpen met een oplossing.
De gemaakte kosten zijn dan echter voor eigen rekening.29 Kunnen de Artihove medewerkers mij adviseren over mijn inrichting?
Hoe mooier uw woning is, hoe blijer en comfortabeler u uzelf er voelt. Daarom houden onze medewerkers
Terug naar top
altijd rekening met uw persoonlijke stijlvoorkeur en huidige inrichting. In onze showroom geven zij graag
styling advies en interieurtips.30 Wanneer komen de brochures uit?
Artihove brengt 2 maal per jaar een nieuwe brochure uit. Ons complete assortiment is echter zo
Terug naar top
groot dat we dit niet in een brochure op kunnen nemen. Voor ons complete assortiment kunt u altijd
op onze website www.artihove.nl terecht.
Vraag hier de brochure aan.31 Krijg ik korting bij hoge aantallen (staffel)?
Op de meeste sculpturen geldt een korting vanaf 10 stuks. U kunt deze korting bij het artikel op
Terug naar top
onze website terugvinden. Indien u meer dan 100 stuks van 1 sculptuur wilt bestellen kunt u altijd
een offerte aanvragen via sales@artihove.nl32 Hoe kan ik mijn wachtwoord en/of persoonlijke gegevens wijzigen?
Log in met uw huidige emailadres en wachtwoord. Ga naar Mijn account.
Klik op: "Persoonlijke gegevens wijzigen" om uw persoonlijke gegevens aan te passen (o.a. emailadres, postadres en telefoonnummer).
Klik op: "Wachtwoord wijzingen" om uw wachtwoord te wijzigen.U dient een geldig emailadres in te vullenSchrijf u in voor de nieuwsbrief
OVER ARTIHOVE
- Bel 010-5296060
- sales@artihove.nl
- FAQ
- Verzending en betaling
- Retourneren & ruilen
- Hoeksekade 162
- 2661 JL Bergschenhoek